W związku z otrzymanymi w ostatnich dniach licznymi sygnałami od użytkowników programów Puzzle/TaxPro przesłaliśmy do Pomocy technicznej Systemu e-Deklaracje zgłoszenie o treści:
Szanowni Państwo,
Po ostatniej zmianie certyfikatu bramki Systemu e-Deklaracje otrzymaliśmy wiele zgłoszeń od użytkowników komputerów z systemem operacyjnym Windows XP. Przy próbie złożenia deklaracji uzyskiwano komunikat błędu nr 12057 (ERROR_INTERNET_SEC_CERT_REV_FAILED) - tj. nie można było sprawdzić czy certyfikat nie został cofnięty z powodu niedostępności serwera z listą cofniętych certyfikatów.
Poniżej odpowiedź jaką uzyskaliśmy:
Witam,
Problemy nie powinny już występować - przepraszamy za niedogodności.
Pozdrawiam,
Bartosz Malangiewicz
Pomoc techniczna systemu e-Deklaracje
Ministerstwo Finansów
tel.: +48 801 055 055
lub +48 22 330 03 30
nr wewn. 2, 2
Jesteśmy bardzo wdzięczni za niezwłoczną reakcję służb technicznych Systemu e-Deklaracje. Użytkowników programów Puzzle/TaxPro prosimy o niezwłoczne zgłoszenia w przypadku, gdyby problemy z wysyłaniem deklaracji nadal występowały.
Z poważaniem,
Zespół Adad